KURUMSAL

Hakkımızda

Siztek olarak 2009 yılında “Sizin Teknolojinize Bizim Güvencemiz” sloganı ile yola çıktık, Siztek’i başarılı yapan kriterlerin başında çalışma azmimiz, müşterilerimize ve çalışanlarımıza verdiğimiz değer vardır. Hedefimiz, sürekli olarak gelişen teknolojilere adapte olan bir teknoloji şirketi olarak piyasanın vazgeçilmez unsurlarından biri olmaktır.

Siztek çalışanları, Siztek’in en değerli varlıklarıdır. Bilgiye ve tecrübeye daha çok önem veren bir Türkiye oluşumuna katkıda bulunmak adına, bilişim sektörünün birçok alanında yetişmiş, eğitimli personeli ile hizmet vermektedir. Siztek, müşterilerine birçok konuda bilgi ve birikimini aktarırken, onlardan da bir çok şey öğrenerek karşılıklı kazanç sağlayabileceği ilişkiler kurmayı ve bu ilişki ağını büyütmeyi hedeflemektedir. Siztek ,müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini ön planda tutan bir anlayışla kurulmuştur. Siztek’in ayırt edici bir özelliği de, müşterileri ile olan uzun soluklu birlikteliği ve güvene dayalı ilişkisidir. Siztek, teknoloji konusunda güvenilir kişilerin içinde bulunduğu bir kuruluş olmayı hedeflemektedir. Siztek “şeffaflık”, “dürüstlük” ve “güven” unsurlarını gerçekleştirdiği projelerde ve şirket politikasında barındırmayı misyon olarak belirlemiştir.

Tarihçe

Siztek kurucu ortakları 20 yıllık Bilgi Teknolojileri tecrübesi ve gerçekleştirdikleri 20 den fazla başarılı proje sonrasında, 2009 yılında “Sizin Teknolojinize Bizim Güvencemiz” sloganı ile Siztek’i kurarak yola çıktı.

Şirket ilk kurulduğu an itibari ile Microsoft Gold , Checkpoint Silver , Vmware Enterprise Solution Partner ve DELL Certified seviyesinde iş ortaklıklarını kazanmıştır.

Siztek, 2010 yılında gerçekleştirdiği kurumsal sunucu, depolama ve sanallaştırma çözümleri projeleri sayesinde temsil ettiği üretici firmalardan çeşitli ödüller almak sureti ile büyüme sürecini hızlandırmış ilk defa 3 Milyon TL seviyesinde cirolara ulaşmıştır.

Siztek müşterileri ile uzun soluklu ilişkiler kurmaya dayanan hizmet anlayışı sayesinde, 2011 ila 2013 yılları arasında, siber güvenlik, web optimizasyon, yük dengeleme, uygulama katmanı güvenlik duvarı gibi konularda çözüm sağlayan Citrix firmasının Gold çözüm ortağı ve F5 firmasının da Business Partner seviyesinde iş ortağı olarak bu alanda da çeşitli projelere imza atmış ve büyümesine devam etmiştir.

2014 yılından itibaren, temsil ettiği üreticilerin sayısını arttırarak birçok alanda müşterilere çözüm ve hizmet sağlayabilen Siztek, kadrosunu de genişleterek gerek satış gerekse satış sonrası teknik hizmetler alanında tecrübeli bir ekip kurmak sureti ile toplam çalışan sayısını 16 ya çıkarmış ve bunun sayesinde birçok yeni projeye imza atarak müşteri referanslarını arttırarak 100 e yakın referansa ulaşmıştır.

Siztek 2015 yılında 10M TL lik bir ciroya ulaşırken, en büyük 500 bilişim şirketi içerisinde ilk 300 firma arasında yerini almış, BT sektöründe çözüm ve hizmet sağlayan Sistem Entegratör firmalar kategorisinde de ilk 50 firma arasında yerini almıştır.

Bugün Siztek, 20 den fazla alanında lider üreticinin temsilcisi ve iş ortağı sıfatı ile, 100 den fazla müşteriye hizmet veren, kurulduğu günden beri sürekli, büyümeye devam eden ve kaliteli hizmet sağlamayı görev edinmiş bir Sistem Entegratör firma olarak Merkez ofisinde faaliyetlerine devam etmektedir.

Hedefimiz, kaliteden ödün vermeden daha fazla kurumsal müşteriye hizmet ve çözümlerimizi sunmak ve katma değer yaratacak projelere imza atmaya devam etmektir.

Misyon ve Vizyon

Siztek olarak, her ne kadar kurumsallaşma yolunda birçok adımı atmış olsak da, insani değerlerimizden ve prensiplerimizden asla ödün vermeyerek farklılaşmayı kendimize bir görev görüyoruz. En büyük misyonumuz, eğitimli öz kaynağımızı sürdürmek ve büyütmek sureti ile BT alanında hizmetlerimizin devamlılığını sağlamak ve daha fazla kuruma hizmetlerimizi sunabilmektir.

Vizyonumuz, Teknolojiyi yakından takip ederek, bizimle birlikte olan herkese öncü olarak bilgi akışı sağlamak ve daima ileri gitmektir.

Bu bağlamda;

· Siztek çalışanları, Siztek’in en değerli varlıklarıdır. Sizteki oluşturan tüm unsurlar kıymetlidir.

· Siztek bilgiye ve tecrübeye daha çok önem veren bir Türkiye oluşumuna katkıda bulunmak adına, bilişim sektörünün birçok alanında yetişmiş, eğitimli personeli ile hizmet vermektedir.

· Siztek, müşterilerine birçok konuda bilgi ve birikimini aktarırken, onlardan da bir çok şey öğrenerek karşılıklı kazanç sağlayabileceği ilişkiler kurmayı ve bu ilişki ağını büyütmeyi hedeflemektedir.

· Siztek ,müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini ön planda tutan bir anlayışla kurulmuştur.

· Siztek’in ayırt edici bir özelliği de, müşterileri ile olan uzun soluklu birlikteliği ve güvene dayalı ilişkisidir.

· Siztek, teknoloji konusunda güvenilir kişilerin içinde bulunduğu bir kuruluş olmayı hedeflemektedir.

· Siztek “şeffaflık”, “dürüstlük” ve “güven” unsurlarını gerçekleştirdiği projelerde ve şirket politikasında barındırmayı misyon olarak belirlemiştir.

Neden SİZTEK ?

Bilgi Teknolojileri alanında faaliyet gösteren birçok firma arasından, Siztek ile çalışmayı tercih eden müşterilerimizden aldığımız geri bildirimler sonucunda Neden Siztek sorusuna cevap aradık. Bu arayışlarımız sonucunda tercih edilme sebeplerimizi aşağıdaki şekilde özetleyebiliriz;

· Aktif ve dinamik eğitimli kadro sayesinde kurumların ihtiyaçlarına hızlı geri dönüş sağlayabiliyoruz

· Stratejik iş ortaklıkları ve Türkiye çapında destek verebilme imkanları ile her yere erişebiliyoruz.

· Özel çözüm üretebilecek esnek hizmet anlayışı sayesinde terzi usulü çözüm arayan kurumların ihtiyaçlarına cevap verebiliyoruz.

· ITIL süreçlerine uygun proje ve hizmet yönetimi yetkinliklerimiz sayesinde uluslararası kurumların ihtiyaçlarını karşılayabiliyoruz.

· 15 yıllık deneyim ve bilgi birikimi ile tecrübemizden müşterilerimizi faydalandırabiliyor ve eğitebiliyoruz.

· Güçlü referanslar, örnek projeler sunarak yeni müşteri fırsatlarında fark yaratabiliyoruz.

· Uluslararası (global) şirketlerin iş süreçlerine entegrasyonu kolay ve hızlı gerçekleştirebiliyoruz.

· Stratejik iş birliği ve dayanışma platformunda hizmet verebiliyor olduğumuz için daima tüm tarafların kazanımını sağlayacak projeler gerçekleştiriyoruz.

· Teknoloji liderliği ve inovasyona verdiğimiz önem sayesinde hizmet ve çözüm sağladığımız kurumlardan daima bir adım önde olabiliyoruz.

· Müşteri memnuniyeti farkındalığı ile ilgili prensiplerimiz sayesinde, her şeyden önce hizmet sağladığımız kurumların ve çalışanların mutlu bir çalışma ortamı elde etmeleri için her türlü çabayı gösteriyoruz.

Farkımız

Proaktif Hizmet Anlayışı

Raporlama ve Düzenli İzleme

SizTek, önermekte olduğu hizmet kapsamı içerisinde tecrübesi ve bilgi birikimi ile raporlar üreterek proaktif hizmet anlayışını sunmaktadır.

- Kaynak Utilizasyonu (iş gücünün efektif ve esnek kullanımı)
- Bir ay içerisinde yardım masasına gelen ilk on istek (hizmet kategorisine göre)
- Bir ay içerisinde çağrı masasına istekte bulunan ilk on kullanıcı
- Bir ay içerisinde çağrı masasına iletilen ilk on donanım arızası
- Aylık servis seviyesi raporu
- Haftalık detaylı çağrı raporu

SizTek’den bir uzman danışman, belirlenen periodlarla ziyaretlerde bulunarak raporlar müşteri ile değerlendirilir ve önerileri yazılı/sözlü olarak sunulur. Bu raporlar ve görüşmeler sonrasında alınan kararlar ile tüm engelleyici aksiyonlar hayata geçirilir ve çalışan verimliliğinin artışı sağlanır.

Süreç Yönetimi

BT Yönetimi Süreçleri

SizTek, dış kaynak hizmetleri tedariği süresince, kurumunuzun ihtiyacı olan süreçleri gözden geçirir.

“ITIL (Information Technology Infrastructure Library) Best Practice” yaklaşımı ile gerekli düzenlemeleri yapar.

BT verimliliğini arttıracak aksiyonların alınmasını sağlar.

SizTek, Çözüm Ortakları ile birlikte, ITIL metodolojilerine konu olan
Çağrı Yönetimi (Incident Management),
Konfigürasyon Yönetimi (Configuration Management),
Problem Yönetimi (Problem Management)
Değişiklik Yönetimi (Change Management)

gibi süreçleri müşterinin ihtiyaçlarına göre yeniden düzenleyerek hizmet tedariğini bu kapsamda gerçekleştirir.

Bilgi Paylaşımı

En Değerli Varlığımız Bilgimizi Paylaşıyoruz

SizTek, tedarik ettiği hizmetler süresince tüm hizmetler ile ilgili bilgileri müşterinin uygun göreceği yetkililerin paylaşımına açarak, bilgi katkısı sağlar.

Bu kapsamda arızalar, sorunlar, çözülemeyen problemler ve benzeri kriz durumlarını anlık izlenebilir.

Kaynak kullanımı ve verimlilik ile ilgili tüm değerlere anında ulaşarak operasyonun işlevselliğini sorgulama imkanı ve esnekliği tanınır. Ayrıca, yapılacak olan anlaşmanın türüne göre maliyet oluşturan tüm kalemlere de erişim imkanı sağlanabilmektedir.

Servis Seviyesi Yönetimi (SLM)

Hizmet Kalitesi Ölçme ve Değerlendirme

SizTek’in önermekte olduğu hizmet kapsamında olan SLM, mevcut operasyondaki kaynakların ve kapasitelerin planlanmasını içermektedir.

Müşterinin dinamik olarak değişen ihtiyaçları referans alınarak servislerin adaptasyonu sağlanır.

Olası servis kayıplarının asgariye indirilmesi veya servislerin önceliklendirilmesi sağlanır.

SLM temel olarak kurumunuza IT servislerinde maliyet ve iş gücü sarfiyatı kontrolü sağlamaktadır

Proje Yönetimi

Siztek ve Çözüm Ortakları, önermekte olduğu dış kaynak hizmetleri alternatiflerinde ;

Geçiş süreci (Transition Period) süresince uzman bir proje yöneticisi atayarak projenin tüm fazlarını planlamaktır.

Proje yöneticisinin görevi geçişin asgari sorunla tamamlanmasını sağlamak ve kurumunuzun ihtiyaçlarına göre bir hizmet operasyonu oluşturmaktır.

Proje öncesi ön görülmeyen ve teklifte kapsam dışı kalmış parametreler ile karşılaşılması durumunda rapor oluşturularak, müşteri yetkilileri ile de bu rapor paylaşılarak aksiyon alınması sağlanır

Bu işlemler gerçekleştirilirken de mevcut operasyonun aksamaması garanti altına alınır.

Geçiş süresi tamamlandıktan sonra, Proje Yöneticisi görevini Hizmet Yöneticisine (Service Manager) devreder

Hizmet tedariği süresince SLM kapsamındaki iletişim noktası Hizmet Yöneticisi olur.

İş Ortaklığı Yaklaşımı

İş Ortağınız Olarak Size Değer Veriyoruz

SizTek hizmet tedariği süresince kurumunuzda bir servis sağlayıcı olmaktan öte sizin iş ortağınız olmayı prensip edinmiştir.

İş ortağınız olarak amacımız size hizmet üretirken, periyodik olarak gerçekleştireceğimiz toplantılarda BT operasyonlarında Orta vadede maliyeti azaltmak Mevcut maliyetler ile daha kaliteli servis üretimini sağlamak için alternatifleri değerlendirerek kurumunuza katma değer sağlayacaktır.

Kariyer

İş başvurularınız için aşağıdaki formu eksiksiz doldurmanız yeterlidir.