Profesyonel Teknoloji Destek Hizmetleri

Bakım ve destek hizmetleri kapsamında, her müşteriye özel farklı hizmet seviyesi anlaşmaları gerçekleştirmekte ve müşteri memnuniyetini sağlamayı hedeflemekteyiz.

Bakım ve destek hizmetlerinin temel bileşenleri;

  • Mevcut altyapının incelenmesi ve envanterin toplanması ile kayıt altına alınması
  • Taleplerin kayıt altına alınması ve raporlanması
  • Telefon veya uzaktan bağlantı ile kısa sürede geri dönüş sayesinde problemlere çabuk müdahale edilmesi
  • Uzmanlık isteyen konularda BT çalışanlarına e-mail desteği verilmesi
  • Acil durumlarda BT bileşenleri ile ilgili sorunlar için acil yerinde mühendislik hizmeti
  • Periyodik koruyucu bakım ve kontrol hizmetleri
  • İş kritik sistemler için 7×24 hizmet alternatifi